Roliga animationer

    Lite småkul för bara en månads sen hade jag ingen aning om vad man kan göra på en blogg, och vilken uppsjö av finesser det finns. Men ju mer jag jobbar med den ju roligare blir det!! Kanske jag håller på att bli en bloggoman?! Sen att jag alltid skrivit mycket o gärna är ju en fördel. Nu äntligen har jag hittat en användbar o utvecklande hobby. Men min dotter tycker att jag är lite "skum"Själv tycker jag att jag är:

 
  
 Här nedan finns en reklamlänk om någon är intresserad av att ladda hem "sweet im" verktygen läggs direkt på ditt "verktygsfält" så det förändrar även utseendet något på din ingångssida på internet. Kan användas i både, email, msn och bloggar. Finns hur mycket som helst i bilder o animationer, ljud mm.





Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0