Packar för Stockholmsresa

Imorgon ska tjejerna på vift till den kungliga huvudstaden. Fem stycken härifrån,
sen träffar vi Idalinn o ett par ytterligare vänner där.  På kvällen ska vi göra tacos 
tillsammans, fnissa o dricka vin. Detta är bara vad jag hört, ej varit med innan.
De andra har åkt i samband med tjejmilen i flera år då till samma vandrarhem.
Samtidigt passar vi på o får upp några saker till Idalinn, en cykel blandannat.
Så om sidan viler sig kan det bero på detta -om jag nu inte får med det mobila...
Sen blir det en del shopping, sightseeing och god mat ute också fram till söndag.



Kommentarer
Postat av: engelsson

Låter fantastiskt roligt..ha det underbart fint o hälsa huvudstaden från mig,,kram

2009-08-26 @ 19:00:30
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Nilla

Då hoppas jag att du får trevliga och fnissiga dagar.

Kram

2009-08-26 @ 19:07:49
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Låter som att det kommer bli händelserika och fnissiga dagar! Hälsa Idalinn!! Kram

2009-08-26 @ 22:28:25

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0