Solen tittar in


Idag vaknade jag av att solen tittade in genom persiennen, härligt!
Sitter med min kaffekopp, smörgåsen redan i magen. Snart jobb..
Min ena "kille" gjorde sin första vila igår, det gick bra somnade gott (i mitt knät.)
Den andre har haft lite otur o varit sjuk ett par dagar. Får se hur det är idag.
Imorgon skulle jag varit ledig ,men bytte fredag förra veckan. Men snart helg, härligt!
Då är det karlarnas tur ut på vift, en 50 åring ska firas. Vi damer träffas också.
Men vi slipper ha hand om planeringen, kan bara slappa o ha kul.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad kul med en ny besökare på min blogg. Du är alltid välkommen tillbaka. Aha...50 års kalas och ett kalas där det bara är att komma och slappa på...det gillar jag! Ha en skön eftermiddag!

2009-08-20 @ 14:43:18
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det är så skönt att vakna till solsken och vackert väder då går allt så mycket lättare.

Kram Ingrid

2009-08-20 @ 19:01:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0