Tjoho, datorn har vaknat upp ur koman



Och är på väg hem alldeles av sig själv höll jag på att säga. Tog "sjukbilen" hem igen.
Bytt närverksaggregat, fläkt o lite allmän makeover. Så hoppas få tillbaka den pigg o alert.
Skulle behöva lite makeover jag med känns det som, men det får väl bli till hösten.
Bara en jobbdag till denna veckan, sen är fred vikt för förberedelser o lite syjobb.
Turligt nog kommer Susanne, bästa kompisen redan imorgonkväll så då har vi träff.
Ett ypperligt tillfälle för dig pröva min symaskin tyckte jag med en blink i ögonvrån.
Kände jag behövde "moraliskt stöd" för att sy om pojkarnas byxor i linningen.


Några nostalgi bilder:
På våra barn när de var små samt vår shabrador Bonnie

Nostalgi
Mer hundnostalgi:
Till minne av Cassie Född 94 Död 08


Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att datorn är på bättringsvägen! Hoppas den håller sig frisk nu :-)



Kram!

2009-08-12 @ 17:42:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jippie, jag ska få prova din nya symaskin! Kan knappt vänta!!!! Allra roligast att vi träffas!

2009-08-12 @ 17:44:55
Postat av: Ninni

Äsch då inte behöver du nån makeover ser så bra ut så!!



Ha det gott ikväll, själv ska jag se Miss Marple sen är det sängen börjar sju i morrn..gäsp!



Kramen

2009-08-12 @ 19:02:41
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Skatan

En ny symaskin. Förstår att du behöver "moraliskt stöd" om du skulle vara det minsta lik mig som när jag skulle sy upp ett par byxor ... för många många år sedan ... lyckades sy och sy och det slutade med att det "bidde" olika långbenta capribyxor :-)

2009-08-12 @ 19:35:12
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Då blir det många nya fina inlägg som vi kan läsa...härligt.

Skönt med vänner som kommer på besök och man bara umgås.

Kram Ingrid

2009-08-12 @ 19:47:58
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu ses vi snart!

En hälsning från Lisa & Izem, de tycker du har en jättefin blogg och att du är otroligt duktig!

Klart hon är, sa jag!

Kramisar

2009-08-13 @ 08:20:59
Postat av: engelsson

Men ooo e det dina barn som små..den rödhåriga grabben månne det vara Moltas pappa?? Fina barn..vad roligt att se..ha nu en riktigt bra torsdag

2009-08-13 @ 10:36:41
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Malin ( Max mamma ;-) )

Är det Christian på bilden längst uppe till vänster, killen med nappen?? Skulle lika gärna vara Moltas, gud vad lika de är!



2009-08-20 @ 21:39:30
Postat av: Malin ( Max mamma ;-) )

Är det Christian på bilden längst uppe till vänster, killen med nappen? Skulle lika gärna kunnat vara Moltas, vad roligt :-)

2009-08-20 @ 21:40:43

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0