Vi njuter av sista semesterdagarna

                              Soligt o fint sista semesterhelgen,
som vanligt undrar man vart tog semestern vägen?!
Själv hoppas jag fortfarande på att sommaren återvänder o bjuder på en fin sensommar.
Har ju en kort vecka som börjar vad gäller jobbet, två planeringsdagar.

Imorgon ger sig dottern av mot Storstan, men återkommer två gånger innan skolstart.
Sen får hon besök av oss vid tjejmilen sista helgen i Aug så vi börjar med täta kontakter.
Och nej, jag ska tyvärr inte springa fick sluta med det för ett antal år sedan.
Men tänkte passa på få lite Stockholmsluft o trevligt sällskap på köpet.

Idag har trots solskenet varit lite städ o tvätthelg, har växt på hög bokstavligt talat.
Sett till katterna i Hult en sista gång innan de kommer hem ikväll..
Inga bortslarvade och inga nytillkommna.. Man vet aldrig när man bor på landet.
Blivit en ny sko fattigare (en viss hund är just nu inte populär...)
Bara att bita ihop o köpa nya, så är det att ha odågor i familjen




Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon denna vackar SOLIGA andra augusti...

Ja vi har sol. Äntligen...

Den visar sig nog idag med. Hoppas jag....



Vad du har hunnit med..

Blir så imponerad. Kattvakt, parkeringsvakt till Moltas maskiner....

Kos på camping. Kos med vänner.

Det är skönt...



Att få möta MR Raphsody in Rock, måste varit spännande. Gillar Robert Wells kanonmycket. Han spelar så bra.

Har aldrig sett honom live.

Kul med två möhippor hihi...

NU borde hon bli ordentligt gift....



Ja, jag gillar sjön Nuguren.

Men saknar havet utanför Ålesund enormt mycket...

Doften inte minst.

Men vi SKA dit upp en tur i sommar. Augusti eller september....Då ska tre kameror få jobba, det kan jag lova dig hihi....



Så du har smålandstroll du..

Ja de finns överallt. Men de brukar för det mesta vara snälla varelser...

Inte tandtrollen Karius och Baktus då...

De är dumma troll...



Nu ska jag återgå till min bloggpaus. Besöket sover, åker hem i morgon.

På tisdag kommer nästa gäng. Faster, farbrog och kusin från Norrköping.

Det ser jag fram emot.

Sov gott nu. Jag kommer somna snart tror jag.

Kramen skogstrollet från Digernes.



2009-08-02 @ 05:41:05
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0