Frostig torsdag och 10 minus grader

Ögat är faktiskt bättre idag, så det var nog "bara" en överansträngning som väl är.
Idag har det istället varit dax för tandläkarbesök. Det var ju därigenom min remiss
till Reumatolog föreslogs för en utredning om Sjögrens, ("släkt" med psoriasisatrit..)
Nu fick jag reda på hur remissen valsat runt sen sist. Den har varit i alla 3 lasaretten
i närområderna, för att tillslut hamna inne på käkkirurgiska i allafall. Jag bara suckar!!
Tur för mig att jag varit lite bättre nu ett tag, hade ju varit ganska smart gjort biopsin
där redan första gången..eller hade det varit för enkelt?? Nog om detta, över till annat.

Vi brukar skoja om att på vår gård, är varken vi eller våra djur riktigt som man ska..
"Man ska vara glad att man är som man är när man nu inte blev som man skulle"
Är ett ordspråk som vi brukar dra till med ibland (hmm är nog mest Susanne och jag)
SÅ kontentan av det hela är: Varför skulle då TOMTEN vara annurlunda hi, hi??

Dagens rackartomte!! 

2 december

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

Nej jag ska inte vara orolig för glasögonen..syrran har köpt där och hon var nöjd!

Jag är närsynt astigmatisk..samt lite åldersseende..blir nog bra.



Skönt att ögat är bättre..jobbigt att ha ont i ögonen.

Det var värst vilken resa din remiss gjort..ja suck.



Ha det gott..kramen

2009-12-02 @ 17:12:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Skönt att ögat mår bättre nu. Vilken tomte som är galen i datorn.

Härligt ordspråk som ni brukar säga.

skönt att din remissen är på rätt ställe nu.

Kram Ingrid

2009-12-02 @ 22:45:35
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Skönt att läsa att ögat är lite bättre! Håller tummarna för resten också!

Rackarns söt tomte! Här dyker det upp fler o fler nu...nåt ska man ju roa sig med...suck!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-03 @ 06:02:28
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Marina

=)

2009-12-03 @ 15:42:54
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0