En heldag med möhippa

Har ju inte vågat yppa något på bloggen ifall berörda hade läst.
Men idag var dagen M som i möhippa för kära svärdottern Maria.
Kidnappningen började 8.30 (gäsp) ute i hästhagen efter morgonritten.
Anna o Leif bjöd på kaffe o macka samt till det lite god champagne!



Tidig morgon



Dagen fortsatte med utmaningar o kluriga lösningar på Boda Borg, samt deras Tacobuffe
Sen simhallen med skönt bad, solning, glada skratt o tjejsnack överhuvudtaget.

Cykla på

Ladda bössan

???

Bruden

Kvällen avslutades på ett värdshus med riktigt god mat o dryck! samt många näsdukar..
Detta är bara ett litet smakprov på vår dag, mer kommer kanske senare.
Svärmor är ju faktiskt ganska snäll....eller hur var det?!
Ps Tror inte de haft så kul på den campingen på länge...
Och aldrig har någon betalat så dyrt för tuggummin förut..Ds



Svärfar hade skickat med lite "russelpengar" i lilla rosa väskan som inte fick slarvas bort.
När pengarna tog slut kom "försäljaren" fram i Maria o hon fick ihop en hel del extra slantar.
Yngsta deltagaren lilla Hilma var ganska nöjd med dagen även hon.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den blivande bruden ser nöjd och glad ut med dagen! Nu får ni ta det desto lugnare i dag...



Kram!

2009-07-21 @ 08:00:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: engelsson

Hihi hon verkar gillat sin möhippa..då var ni nog snälla..min styvsons stackars blivande fru klädde de i kodräkt o tvingade henne att sälja pussar utanför COOP

2009-07-21 @ 08:16:01
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Jasså ni har bröllop på gång....så underbart.=)

Ser ut som en lyckad möhippa med en glad brud.

Finns det boda borg på fler ställen i landet eller bor vi nära varandra?

Ha det skönt i Stockholm vännen!

Kram

2009-07-21 @ 10:05:34
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hihi va kul med möhippa...den blivande bruden ser glad ut.



Bodaborg det var längesen...KUL!!



Ha en fin dag, kramen

2009-07-21 @ 10:15:25
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så roligt med möhippa!

2009-07-21 @ 10:44:59
URL: http://junitjejen.se
Postat av: synne

Så härligt med krutfarfar på 97 år. Tänk att få bli så gammal och ha hälsan...

Imponerad är jag.

Klart han ska vara med på bröllopet. Det kan bli livat värre det.

Fick han en ny boxer till tvn?

Jag håller nog med honom, 5 kanaler är allt för lite hehe....

Tänk om man fått behålla sin mormor så länge....

Hon blev 89 år.



Goa ungar du har i familjen.

Moltas är en riktig trollunge tror jag.



Hoppas det blev en en kul möhippa för alla deltagande parter. Kan tro det blir ett hejdundrade bröllop.



Ha en fin tisdag. Här vräker regnet ner. Det är bara 12 grader varmt.

Sommaren kom av sig igen...

Kramen Synne.

2009-07-21 @ 11:14:37
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Susanne

Jag ser att vi hade roligt!

Jag fick ju gå och lägga mig i rätt tid också!

Kramisar

2009-07-21 @ 22:06:40

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0