För mer privata meddelanden


Ni har nog lagt märke till några nya rader i höger marginalen jag har haft ett tag.
En lite fiffig ide´som jag jag hittat på designadinblogg där massor av bra tips finns.
Ibland kanske det finns något man vill skriva, men kanske inte vill att alla ska läsa..
Då skriver man där istället och meddelandet kommer då till min privata hotmailadress!
Sen är det ju jättekul kunna läsa under kommentarer, så se det mer som ett komplement.

Sov länge, väcktes av telefonen 9.20.. Så sen frukost blev det, men vi har ju semester!!
Nu är det barnens tur gå upp i ottan, med egna pigga små telningar. Vi minns hur det var!
Båda sönerna med resp har stora planer, det ska renoveras kök, byggas uteplatser mm *
Därav stenbryteri samt vad det gäller andra paret bankbesök.  Roligt förverkliga drömmar!
Och på olika sätt blir ju även vi delaktiga, med tips o erfarenhet både teoretiskt och praktiskt.

farmor goes nostalgic..

Bild från 1982

Bröderna Christian o Andreas oktober 1982, så fort åren gått! (scannat foto från dia)
och en ung frk Ida kommer här:

Ida 4 år


I övrigt gick dagen i städandets tecken både inne och ute.
Imorgon går färden till Bohuslän o 50 års fest!! Kanonkul!!

  

Kommentarer
Postat av: synne

Hej på dig.

Tack för du tittar till mig ibland. Det är jag glad för.



Är så himmla dålig på att besöka andra just nu. Vet inte varför....

Men lovar på hedersord att bättra mig.



Du har gjort en del sen sist jag var här.

Det gick bra med att ta bort stenarna iallafall. Det var skönt.



Har en photosmart skrivare. Den ska man kunna använda för att scanna foton. Men vi får inte till det...

Det är så irriterande så du anar inte...

Men får väl försöka ge mig på det igen.

Vill ju bara ha dem lagt in på datorn, bilderna alltså.



Ska snart ut i regnet och rensa klart vår grusgång....

Det växer bland gruset ser du....OGRÄS!

Man blir aldrig av med det.

Men regnkläder, stövlar och handskar så går det bra.

Så en varm kopp kaffe efteråt.



Ha det så gott nu, så kikar jag snart in igen.

Ska lägga dig på listan nu. MED EN GÅNG!

Kramen Synne.

2009-07-10 @ 11:32:16
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :) Jag hoppas att allt kommer gå bra och att vi kommer trivas, blir en ny erfarenhet :)

2009-07-10 @ 16:04:29
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas ni får trevligt på 50-års kalaset!

Blåbär...sambon är inte överdrivet förtjust han heller med att plocka dom...men vill han äta dom får han vackert böja ryggen! Vi plockar inga mängder, bara lite till husbehov, pajer o sånt! Ditte äter bären direkt från busken hon!

Kramen!

Ragnvi

2009-07-11 @ 07:54:58
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0