Lika trevligt som alltid!

Ett par riktigt trevliga dagar hos vännerna i Falkenberg, tyvärr inte samma fina väder.
Men vad gör väl det när man träffas o har roligt ihop, klarade oss från illregn iallafall. 
Karinas syster Ingela o hennes man Stefan fick vi med turen att träffa, de bor 2 vagnar ifrån.
 Tillsammans hade vi rolig eftermiddag o kväll med god mat o dryck innan det var dax krypa till kojs.

Falkenberg

På bilden nedan mor o dotter

Mor o dotter



Frukost på altanen i snålblåsten..



Cirkus på campingen hör inte till vanligheten



Kommentarer
Postat av: susanne

Huvudsaken är att man har roligt! Vädret blir vad det blir, inget att hänga upp sig på!

Kramisar

2009-07-31 @ 20:47:38
Postat av: engelsson

Men va härligt ni haft det trots lite sämre väder..jag mår bättre tack kram

2009-07-31 @ 21:45:29
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Ni har väl inte blåst bort! Hörde o såg på TV vilket blåsväder det varit...och sjunkande båt också! Ni var på torra land hoppas jag!

Härligt foto på de parkerade bilarna i väntan...hi, hi!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-01 @ 09:42:38
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0