Vi laddar för fest..

Roland o Susanne

Om ett par timmar är det dax bege sig mot Skredsviks skola några mil fr Uddevalla,
där vi ska fira dagens jubilar Roland tillika sambo med bästa kompisen Susanne.
Om de nu håller sig vakna till kväller, ryktet säger de fick besök kl02 inatt med raketer o tårta.
Och för en gångs skull kan jag svära mig helt fri från dylika påhitt!! Det är fler som kan!
Bilen är lastad, bara gubben o jag som tar en tripp. De andra sköter hus o hundar.
 
Mer fest blir det:
Kärlek

Inbjudningskort 

Ja, så är det då officiellt och inbjudningarna utskickade, det blir bröllop i Augusti!!
Mammas tystnadsplikt är äntligen över... en svår bedrift när glädjen bubblar ur öronen!
Adams mamma o pappa ska gifta sig o är nu mitt i alla förberedelser, spännande o stort.
Vi glädjs med er och finns där till hjälp i både stort o smått, det vet ni!!






Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken glad nyhet! Finns väl inte mycket som slår ett bröllop :-)

2009-07-11 @ 11:25:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: engelsson

Men så toppenkul med bröllop..jag väntar fortfarande tålmodigt på att nån av mina stora ungar ska komma på idén.. Men vilken attans otur din dotter haft med sina kameror..men så e det ibland..börjar det jäklas så..ha en fin fin lördag kramar engelsson

2009-07-11 @ 15:12:09
URL: http://engelsson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0