Hemma tidigt

  
Öppnade idag så slutade riktigt tidigt 10.30. Nu väntar det en god sallad!
Måste ju fira att det är skolavslutning idag, även om vi inte har barn där längre.
Märkligt i vår kommun går vi längst av alla o börjar först, hmmmm!
Idag har även vi kännt av avslutningen, i och med många har äldre syskon.

Mums!!

Efter salladen ska jag göra som den här fotägaren gjorde igår:
Lägga mig tillrätta i solstolen!



Fick faktiskt en skön stund i solstolen, precis lagom så här i början..
Tillhör inte de chokladbrunas skara, precis utan får kämpa lite.
Nu har jag faktiskt helgstädat också det var välbehövligt kan jag säga.
Med en fällande labbe får man dammsuga ofta ,och nu var det dax för riktig grovrengöring.
Känns bra för imorgon får det bli stadstripp o köpa födelsedagspresent åt sonen.
Ps ikväll regnar det...

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den salladen skulle jag inte ha något emot!



Ha det gott i solstolen!

2009-06-16 @ 12:32:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Helena

Mmmm....det såg gott ut.

Jag gillar inte alls att sitta stilla i solen och jag får dessutom soleksem så parasoll är min bästa vän.=)

Här är det heltäckningsmatta av hundhår varje dag nu.

De tycks aldrig sluta och fälla den här gången känns det som.

Kram!

2009-06-16 @ 19:23:33
URL: http://vildaella.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0