Mera sol..och en flytt

Sovmorgon! Vad är detta sol idag igen? Tror knappt mina ögon, 2 dagar i rad!
Och inte nog med det efter ha läst helgens DN ser det allt lite rött ut frammot onsdag!!
Vi får väl se.. men man måste ju ha hoppet uppe inför midsommar..

Idag går flyttlasset med den hyfsat tillfrisknade 97åringen till äldreboendet.
Det känns allt lite ledsamt men mest tryggt o skönt, och vem vet..
..kanske får han de där "par åren" som han så gärna ville ha
 för att se de där små barnbarnsbarnen växa till sig!
Han har livsvilja o en seghet utan dess like vårans "farfar/morfar"

Ja, männen i släkten är sega. Däremot misste både Anders o jag våra mammor
innan vi var 20 år. Men som sagt våra pappor hänger med!!
Nu en liten hundrunda innan jobb, När vi närmade oss hemmet igen la sig Troja
i dikesrenen ville helst inte flytta sig. Kände nog på sig att det var dax för jobb.

troja


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sol är det här också! Jättehärligt!

I em kommer Cassandra till mig på jobbet. Hon ska köpa en bärbar dator så vi åker till Torp efter jobbet. Hon har ju sparat ihop till en!

Hälsa Gunnar så gott och önska lycka till! Du får jättegärna köpa en liten blomma från mig!

Kramisar

2009-06-15 @ 10:16:15
Postat av: Znogge

Här har också varit sol i dag och dessutom blev det nästan varmt på kvällskvisten.



Hoppas att er farfar/morfar kommer att få det bra på sitt nya boende!

2009-06-15 @ 20:38:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Men jisses! Nej tack, förstår dig, inga kor på går´n! I hagen ska dom vara! Häftig näbb, hi, hi!

Just nu i skrivande stund skiner solen över lilla huset i Hälsingland...undrar hur länge?!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-16 @ 07:01:16
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0