Peace and love

Ett litet Lundellklipp från Borlänge..  (Tillägnad Michael Jacksson)

 


En nöjd o glad om än något hes dotter har nu återvänt till hemmet efter 6 tim tåg.
Musikuppträdena toppen, favoriten var Håkan Hellström.
Varje år försvinner något; år1 brassestolen, år2 luftpumpen och nu år3
vad värre var: kameran som var en studentpresent från förra året.
Som tur var nytömd man ändå alla festivalbilder och dyr läxa blir det.
Men varje år försvinner massor saker finns de som bara är där för det.   
 


Nu lite svalka på altanen efter en dag i bil o besök hos svärfar o svåger/svägerskan.



Kommentarer
Postat av: engelsson

Hej så här på en solig söndag..måste bara berätta att jag lyssnat massor på Lundell sista dagarna..festligt med nyupptäckta favoriter..fick precis höra att han kommer till Östersjöfestivalen i Karlshamn i juli..så då får jag se honom..ha en fin fin söndag

2009-06-28 @ 15:39:17
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Nää va trist att bli av med kameran!



Hua har ni suttit i bil hela dan va jobbigt..ha det gott, kramen

2009-06-28 @ 19:57:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: engelsson

Det e ju helt förgjort att folk inte kan låta bli andras prylar..inte en tanke på vad de ställer till..jag blir så less på sånt..stackars tös, present o allt. Jo varmt har det varit rent otroligt idag..nu äntligen lite svalare o engelsson o sambon kikar på Poirot,,ha en fin kväll

2009-06-28 @ 21:39:36
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: susanne



vilken härlig helg det varit!

I fredags kom jag hem på cykeln, vi har ju gjort det förr, eller hur?!

Igår en härlig dag vid sjön, kräftor i burarna (16 st) vilka vi åt på bryggan i kvällningen med solnedgång och allt!

Idag en lång tur på sjön på fm med fiskebåten. Fotboll på em som vi vann, det var fruktansvärt varmt! Nu blir det nog sängen för vissa ska ju jobba imorgon!

Ha en bra semesterdag, nej det var visst kompdag!

Kramisar

2009-06-28 @ 21:59:08
Postat av: Skatan

Hej Ingrid! Så ... nu fick jag en liten Peace % Love-hälsning ändå. I Borlänge har jag bottlänge och förra året och året dessförinnan och dessförinnan och... var jag också på P & L. Men...förra året var jag där med äldsta barnbarnet samtidigt som min allra bästa väninna var svårt sjuk och jag blev kallad till hennes dödsbädd sista dagen av festivalen och hon dog på morgonen. Så i år kändes det för nära och svårt. Jag kände inte att jag orkade riktigt. Men nästa år räknar jag med det igen. Peace & Love



Det var roligt att göra din bekantskap. Skall läsa mera i morgon när jag är lite piggare... Kramar så länge får du från en "okänd" bloggvän...

2009-06-28 @ 22:50:55
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Znogge

Bara så bra! Hoppas verkligen att jag får tillfälle att lyssna på Lundell live snart igen. Förra sommaren blev det Pugh men i år...



Kram!

2009-06-28 @ 23:01:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Men fy vad trist att bli av med kameran! Jag skulle bli skogstokig!

Ville även tala om att du nu finns som länk hos mig, OK?!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-29 @ 10:35:33
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0