Regn o rusk

Så var regnet tillbaka.. tom ungarna var deppiga hade 5 små o den ene kinkade mer än den andre.
Slutade med att båda mina bordskavaljerer slocknade mitt i middagen...
Trött när dan var slut men fortsatte till stan med dottern, för att inhandla student present.
Tyckte synd om studenterna som gjorde vad de kunde för att skydda frisyren i regnet.

Och off course hälsade vi samtidigt på "farfar" på lasarettet ,
han blev så glad när yngsta barnbarnet (o svärdottern) kom på besök.
Går allt som det ska blir det flytt till Furugården till helgen,
Åldern börjar ta ut sin rätt, man hur många klarar bo hemma till 97?!

Sist men inte minst vill jag gratta min extra tjej Cassandra som nu är tonåring!!
Hipp hipp hurra, på din födelseda´!!
Cassandra 13 år

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0