Får en farmor blogga??

En intressant diskussion, när man dessutom jobbar på en förskola.
Hur ska en farmor vara? Ska hon baka bullar, sticka vantar, alltid finnas där?!
Hur var min egen farmor? Ja bara tanken på att hon skulle ha mobil, skicka sms, blogga, dricka vin o älska att bugga är GANSKA främmande. Men tiderna har förändrats även om det kanske inte är alldeles vanligt att farmor har blogg..
Att sen min bästa kompis 50+ med 7 barnbarn(!!) fortfarande spelar fotboll aktivt är en helt annan diskussion...
Då känns det lugnare att sitta o knappa på datorn-inte så skadebenäget om man säger så!
Men finns där gör jag för både barn och barnbarn. Någon sa: -Det är inte svårt att säga nej bara jäkligt svårt att INTE säga ja! Och precis så känns det.

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0