Vi följer med Moltas o köper traktor!

I flera dagar har han tittat i bronchyrer med pappa Christian och nu är det dax för Växjös villamässa o köpa "åkgräsklippare". -Farmor vet du jag ska köpa, frågar han. En traktor! Är det en liten frågar jag? -Nej STOR säger han o måttar med armarna. Med förra inlägget i tankarna fortsätter nu genustänket... Efter snabbt sett vart denne lille mans ögon går i raderna med olika "stånd" inser vi ganska snart att det är klart bättre han följer med pappa o farfar. Inte är han då intresserad av orkideer, städ o hälso produkter. Som en magnet dras han till traktorer, gräsklippare o motorsågar.
Och javisst blev det en traktor... och en motorsåg...


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0