Att utmana sig själv

Tänk att det alltid finns något nytt att lära man blir aldrig fullärd hur gammal man än är. På något sett har man en drivkraft o vilja att ständigt ytvecklas. Att detta sen är olika från person till person är jag helt medveten om. Jag är glad att jag tillhör denna skara som vill vidare. Har på något sett lärt känna mig själv mer på äldre dagar o analyserar gärna utifrån olika aspekter. (Ja, är nog lite smittad av en man som också läser, analyserar o vänder o vrider på mycket- vilket ger spännande o givande samtal) Att vara varandras bollplank vad gäller både jobb o mer familjära saker är utvecklande för oss båda. Och på nåt konstigt vis kan vi ta med bådas resp erfarenheter in i respektive jobb fast det är helt olika o ha nytta av detta.
Min egen utmaning har väl som ni märkt varit ganska fokuserad på bloggen det sista. Är faktiskt ganska stolt att jag fixar detta på egen hand, söka information hur man gör olika saker o sen få det att funka i praktiken. (där har jag nytta av man mans lugn när det kör ihop sig o inte funkar som jag vill..) Fördelen är att man kan ta det i den takt man själv vill det är ju bara jag själv som bestämmer när jag vill ha in nya o mer funktioner. När jag känner att nu har jag fått till det o kan det här, tar jag ett nytt steg. Min nyaste utmaning var igår att lära mig hur man lägger upp en "egen" filmsnutt. Och för min del är ju beviset på att jag lyckats tydligt o konkret när alla mina "läsare" kan ta del av det.

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0