Min dotter "kodmallsexperten"

Bara att inse fakta jag är inte så skicklig som jag trodde, och inte så särskilt djärv heller?!
Frågade Idalinn om hon hade 10 min till sin "tröga" mamma, till lite experthjälp.
-Kan man ta bort trackbacks o permalink bredvid där man skriver till mig, det ser så rörigt ut.

-Det är väl bara att testa säger hon o låter fingrarna flyga över tangenterna
och ändrar lite här o var i kodmallen. Känner hur nackhåren reser sig, hjälp om allt blir fel.
Med gårdagens erfarenhet vet jag att det tar tid rätta till igen.

Allt ser helt ok ut!! Säger lite försiktigt; undrar om det är svårt o få dit ett litet hjärta med?!
-Har du något då? (Där överraskade jag lite med att säga ja, precis laddat ner ett. Yess!!)
3 minuter senare är där ett hjärta precis på rätt plats.

-Waou, säger dottern det visste jag inte att jag kunde själv! Är det något mer?
Nja.. datum o tid står med svart fast jag skrivit grönt..
-Du har skrivit front istället för font säger hon direkt, och sen måste du skriva sifferkod,
den hittar du här:

Långt innan de utlovade 10 minuterna har gått sitter en mycket belåten mamma och
fått lika mycket gjort på 5 min som annars tagit mig en hel dag att leta upp på internet.
Vilken tur man har kunniga barn!

Kommentarer
Postat av: susanne

Bra med sådana barn! Undrar hur de blivit så????

Kramisar till er bägge! I helgen kommer min stora flicka med familj! Yippie!

2009-05-28 @ 09:00:36

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0