Sned o krokig

..är jag. Ni som sett mig med ryggskott ser den "fina figuren" framför er.
Så därför ligger bloggen lågt kan nämligen inte sitta och rautern är som sagt sönder
så jag kan inte jobba från sängen.
Återkommer när jag bättrat mig!..
Liljekonvalj

Ps "gubben" tyckte jag skulle lägga upp en bild på mig som jag ser ut,
men jag tycker inte att jag är till min fördel just nu...
Lägger upp en bild på de här fina blommorna istället.
De är lite som jag; sneda o krokiga o huvudet hänger..
Men ack så vackra ändå!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

ohh stackars dig hoppas det snart går över annars får du gå till kiropraktorn!



Kramen

2009-05-30 @ 15:08:26
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0