Fredagsfest med kollegor

En sen kväll blev det när vi alla på förskolan samlades på fest hos vår kokerska.
Kan ju inte bli tryggare än vara bjudna hem till en "köksa", superb mat som alltid.
Vi åt och drack och timmarna gick fort som det ju ofta gör när man har riktigt kul.
Bortskämda blev vi med hemtransport också hela gänget, tack till mannen i huset!



Framtiden får utvisa om ringen pendlade "rätt" men vida cirklar tog den....


 Lördag

Som ovanlighetsskull kommer här lite bilder på katterna i familjen.
De är annars helst ute, men idag ville tre av dem sällskapa oss lite.
Gizmo, Poesi och Tjuven såg till att få bästa parkett innan maten kom.


Vem som satt en bit ifrån o dreglade... behöver jag väl inte tala om..

Sen har vi varit i Värnamo och shoppat lite; en tunika, kofta, scarves och ett halsband
ville hemskt gärna följa med mig hem! Sen köpte jag faktiskt årets första tre julklappar!
Ovanligt, i och med vi har ett par födelsedagar i Dec brukar de alltid klaras av först annars.

Moltas och hans mamma har nu anlänt huvudstaden o förhoppningsvis hittat faster Idalinn.
Gissa om det var en förväntansfull liten kille som steg på tåget i Alvesta för första gången. 

Som avslutning dags för lite trädgårdsmys!!


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Så härliga foton! Både på vackra damer o söta djur! Och den sista bilden är underbar...ljuset.

Aha..nu blev jag nyfiken...du skriver om Bollnäs hos mig...kan du nämna nåt namn kanske?

Kramen!

Ragnvi

2009-11-15 @ 07:42:20
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0