Födelsedagskalas

Så är det dags att fira Moltas, festen blir här med familjerna.
Vi utökar ju lite varje år nu är vi 12 stycken när vi samlas alla.
Just nu blåses det ballonger och kastas serpentiner för fullt.
Föräldrarna jobbar med auktionen jag berättade om igår till 18.
Förhoppnings vis håller de sig vakna till dess.. Adam har inte sovit.

 Två som myser i Tv soffan, en liten stund av ro kan även farmor behöva,
Det är rent lite svettigt att ha "tvillingar", vid min ålder ;-D




Trötta pojkar var det framåt kvällen


Kommentarer
Postat av: engelsson

Ja herre jisses jag blev ett ögonablick lika svettig vid tanken på två styckena Zac samtidigt..hmmm jag har det nock rätt lugnt tror jag..kram o gratta festföremålet

2009-10-24 @ 20:18:12
URL: http://engelsson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0