Lördag och Skärholmen

Ännu en natt på luftnadrass, ingen favvosäng precis för en med värk.
Men det får gå, inatt garderade jag mig med extra dynor o kuddar...
Mina medsovare sussar fortfarande gott så blir lite blogg från golvet.
Så bilden på de här båda hungriga vargarna är från igår kväll förstås!



Bästa fyndet gjorde Ida igår en duffelkappa på Vero Moda som satt som smäck!
Vi andra gjorde inte skäl för namnet shopping igår. Trots en halvdags travande i stan
Strumpor resp julkort för 22 kr, 2 smörknivar till Ida och mönstrade bullformar (!)
Men jag kan nästan garantera vi tar igen det idag i Skärholmen, där vi även ska träffa
"extra dottern" med pojkvän!! Ska bli jättekul vi har inte setts sen början av Augusti.

Nöjd Ida

Och så några mer bilder från två glada damer i stan med egen fotofraf


Några fina morgonbilder från ett smått kyligt landskap medan dottern sov:







Värsta finehuset gömde sig nere vid sjön, jag blev alldeles kär...






Kommentarer
Postat av: marma

Lite avis blir jag. Går med en ständig längtan till antingen huvudstaden eller London! Varför flyttar jag inte då? Barnbarnen naturligtvis.

Trevlig helg!

Kramar/marma

2009-10-10 @ 17:54:23
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Christina

Ni har ju en riktig toppen helg.

2009-10-10 @ 22:18:28
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken härlig helg!

2009-10-11 @ 10:52:28
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0