Energin kom av sig...

Ja, säg den glädje som varar. Förkylningen damp ner igen inatt, sov bara ett par timmar.
Låter som alla är dåliga runtomkring med förkylningar av olika grad. Så bara att bita ihop.
Har jobbat idag i allfall så är inte så illa, mest trött o hängig. Förtog mig väl igår, ha, ha!

Hann i allafall läsa ut en hel bok inatt av Karin Fossum när jag låg o snodde o halsen retade.



Imorgon är det öppning så gäller att komma upp tidigt, sen hem ett par timmar vid 11.
Sen tillbaka fortsätta med Reggio-reflektion och arbetsplatskonferans på eftermiddagen.
En låååång dag med andra ord gäller att samla lite krafter. Onsdagen en heldag på It-utb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är visst på samma våglängd, lite dåliga. och öppnning i morgon. Låter intresant med reggio skriv gärna och berätta vad ni håller på med.

2009-09-14 @ 19:50:50
Postat av: engelsson

Men attans oxå..vad tråkigt..du som var så pigg o full av energi..kram

2009-09-14 @ 20:27:13
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: znogge

Vilken otur! Nu får du krya på dig snabbt!



Kram!

2009-09-14 @ 21:24:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas du inte blir jättesjuk...tycker du ska stannar hemma o vila!!!!!

Så himla fint du har gjort hemma...och ett stort TV-rum ser jag...suck!



Ang. min galla...den är bortopad sen flera år tillbaka...och jag är benägen att hålla med din far...jag blev också "konstig" i magen efter det! Men inte så här...det här tror jag beror på den långa strålningen jag fick i våras....men ska prata med min husdoktor om laktos- glutenbesvär?

Kramen!

Ragnvi

2009-09-15 @ 05:51:52
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Go´morron!



Hoppas du har fått sova gott i natt då, för det kan du nog behöva om du ska orka med dagen idag!? :-)



Jag har sovit mycket bättre inatt än igår natt, så min förkylning räknar jag med ska försvinna igen under dagens gång. Men det är ju förkylningstider nu, och de flesta man träffar är lite snuviga...



Och så får vi hoppas på ännu en solig dag, förstås!!! Hösten är som bäst NU!!! :-)

2009-09-15 @ 06:15:43
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0