Kalmarvisit o strandpromenad

En av mina favoritstäder faktiskt, litet o lugnt men många läckra affärer.
Som tradition äter vi alltid en bakad potatis på "ströget" gärna skagen.


Ett långlinne i petrol och en svart kort vid tröja ha över inhandlades på Vero Moda.




På eftermiddagen tog vi som vanligt en lång promenad längst havet med hundarna.
Underbart varm o soligt väder idag precis som vi beställt på vår semestervecka!










På begäran av min man en "glad" bild på honom han tycker själv han är för allvarlig..

Anders Lasse o Björn i Halmstad

Glada grabbar i Halmstad som firar Björn som fyllt 50


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt väder har ni precis som här!

Ikväll ska vi kolla kräftburarna igen, blir bra i det fina vädret!

kramisar

2009-09-09 @ 16:10:41
Postat av: Znogge

Men så härligt ni har det!



Kram

2009-09-09 @ 17:15:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Ser underbart ut....härliga killar!



Nja vi får väl se hur det blir med bild på mig..haha



Kramen

2009-09-09 @ 17:40:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

"När livet är som bäst", skulle man väl kunna sammanfatta dessa ord och foton med!? :-D



Nä, något vin har jag aldrig försökt mej på att brygga av druvorna. De är inte så goda att äta som de är heller, förresten, så de allra flesta får bli vintermat (kvar på vinstocken!) åt småfåglarna. :-)

2009-09-09 @ 19:53:48
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Tjena! Hm...jag skulle bra gärna vilja byta strand med dig nån vecka! Öland om hösten...mmm! Örtagården har jag inte besökt...inte skördefesten heller!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-10 @ 10:58:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Martina

Congratulations to Anders' self esteem. When I looked at the first pictures I really wondered why he is looking so.... let's say thoughtful.

The one from the Fifties-meeting is much nicer.

2009-09-10 @ 12:31:41
Postat av: Ingrid själv:

Martina: Ja får se till o apa mig så han skrattar lite lättare!! Tycker också det blir klart bättre då!

2009-09-10 @ 12:54:14

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0