På Ölands rekreation

En solig o hyfsat varm lördag inledde vår vecka. Hundarna trivs och vi med förstås.
Vår morgon började med god frukost sen en runda till köpcentret i Färjestaden.
Lite småplock åkte med oss hem i påsarna, bl.a lite pärlor o annat pyssel som roar.
Kul att pyssla lite, sånt man aldrig hinner annars nuförtiden vet inte varför det blir så?!

Armband

Lagat god middag och njutit ute på altanen, läser och bara är..

Mys

Ikväll blir det filmkväll efter havspromenaden har hyrt Patrik 1,5 på rek av dottern

Patrik 1,5


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyssel i alla former roar mig oxå. Är lätt att göra av med nå´ra hundringar varje gång man kikar in i affär´n. Lite svårare att hitta tiden till att göra nå´t av allt. Nu på hösten har jag mer 'ro' i kroppen att pyssla. Härligt :-)

2009-09-07 @ 07:34:04
Postat av: Znogge

Så mysigt ni verkar ha det. Bra att ni kan ha hundarna med eller det är kanske er egen stuga?



Kram!

2009-09-07 @ 12:52:05
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0