Min strömlösa dag

Jodå, efter tänkt igenom det hela ordentligt bestämde jag mig för att ta en tidig buss till stan.
Kände mig lite begränsad, om jag skulle njutit av min lediga dag hemma i ett strömlöst hus.
Lagom att ströva runt lite i affärerna tre timmar innan den första bussen vänder hemåt igen.
kan inte skryta med att jag handlade så mycket, blev däremot varsin tröja till grabbarna bus.

Farmors småprinsar!!!

När jag kom hem var det så halt på vår lilla uppfart att bilen inte orkade upp utan stannade..
När jag steg ur bilen för att kolla, vem kom då om inte traktorskottaren.. det var ju så dax..
Bilen fick snällt stå där den gjorde till mannen kom hem, var rädd för att köra fast den än mer.
Ikväll har vi varit på födelsedagsfirande hos svärdottern Maria, firat hennes 29 års dag. Trevligt!

Maria 29 år

Sönerna
sönerna/storprinsarna




Kommentarer
Postat av: Anki N

Oh så de blev en liten shoppingdag när strömmen var borta. Bra val tycker jag. Man kan shoppa med ögonen, inte behöver man köpa kassarna fulla...då blir de dyrt.

Goe fredag på dig.

Kramiz Anki N

2010-01-22 @ 08:45:10
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Ragnvi

Japp..fönstershopping är oftast min melodi...men busgrabbarna dina blir nog glada!

Jo det ska bli skönt att komma igång lite smått på jobbet igen...kommer snart inte ihåg hur man gör!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-22 @ 08:48:33
URL: http://rankans.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0