Lugnet före stormen..

Fast då bör det tilläggas att "stormen" i detta läget är världens goaste lillprins!
Det är nu farmor och farfars tur att ta hand om den lille juvelen resten av tiden.
Efter varit hos sin mormor och morfar, busat med katten Måns och åkt traktor
är det nu dax för dem att vila ut lite. Det är intensiva men goa dagar med småfolk!

Adam

Vi hade oplanerat besök av andra lilla familjen igårkväll, (blev så mycket mat..)
Det är härligt med sådana som kan komma med kort varsel, inga krusiduller. 
Mannen satte ytterligare 400 plantor i regnet, hundarn hann med en "utflykt"....
de som annars skött sig exemplariskt, märkte att husse var stressad, rackare!

Myskväll

Hann få ut mitt nya körkort också i torsdags..
Måste varit enda gången i mitt liv jag varit rakhårig!!


 
Sen kom den här i fredags; känns ju lite deppigt.. Har ju inte varit vår än..
Men det hindrar ju inte mig att sätta dit lite "stjärnor"..

Höstkatalog
På eftermiddagen kom mormor med Adam, blir nog lite tomt efter haft finbesök i flera dagar.
Här är det nu full fart, Adam letar fram alla sina leksaker, busar med Troja och Mindi
-Kom farfar, går vi ut och kör bilen säger Adam och tar farfar i handen.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Ninni

Att vara småbarnsförälder fixar du nog lätt som en plätt.



Hihi du ser ut som en liten flicka på det gamla körkortet!



Jo lite trötta är vi allt idag...sov inte många timmar.

Men vädret är skapligt jag sitter ute och läser..ja fast inte just nu förstås.



Ha en skön söndag..kram

2010-05-09 @ 12:51:43
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Visst är det mysigt att rå om de där småfolket. Men det kan bli väldans intensift.



Så det dags för en utflykt nu ja. Kom de hem själv eller fick ni hämta dom?



Körkortet är ju bra. Själv har jag inget hihi.



Ha en sköner söndag nu.

Kramen Synnöve.

2010-05-09 @ 14:30:18
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Lena

Fullt upp när man har barnbarn kan jag tro. Själv har jag inga än men den dagen blir nog lika rolig som att få egna barn.

//Lena

2010-05-09 @ 16:29:07
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Znogge

Lycka till med finbesöket!

2010-05-09 @ 20:08:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Lockar gör dej 10 år yngre - minst!!! :-) Själv har jag aldrig nånsin lyckats tämja mitt självfall, och numera är jag ganska positiv till det men när jag var i tonåren och kanske så långt fram i livet som till 30-35 årsåldern hade jag mer än gärna gett bort lockarna till nånannan, om det bara hade gått... <:-)



Tror inte jag såg en enda cykel i Hästveda i lördags!? Om det inte låg nån i skrothögen inne på återvinningen, vill säga. :-D



Ha en fin start på nya veckan!

2010-05-10 @ 08:00:07
URL: http://annakksfoto.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0