Svärdottern på hopptävling

Idag blev det till att stiga upp relativt tidigt. Maria tävlade kl 9.00.
Fick ju passa på och åka och titta när det nu var på "hemmaplan".
Det var deras andra tävling bara, så ännu är det lite nytt för Akrobina.
Men hon skötte sig jättebra, rev bara ett hinder. Kan bara bli bättre!

Maria och Akrobina
Adam hade fullt upp förstås
Nöjd Adam
Klart supporterklubben var med!









Visst fanns det lite andra tävlande också...


Och sötaste supporterhunden:

Okänd sötnos

Och i cafeterian såg Klara och hennes kompis till att det fanns fika

Klara sköter fiket
Kan väl även meddela att det äntligen blivit lite varmare ute, -och kvavt.
En annan som är varmare än han brukar -är mannen. Feber och halsont.
Så han stannade snällt på hemmaplan och är betydligt mer still än vanligt..
Hoppas verkligen jag klarar mig undan det, gillar INTE att ha ont i halsen!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka härliga bilder men nog kunde ni fått lite bättre väder...



Vår äldsta dotter har ridit sedan barnsben men själv är jag hopplöst feg och håller mig på avstånd. Men nog är det vackra djur!

2010-05-15 @ 13:54:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lena

Det är alltid kul att vara med på barnens aktiviteter.

Oj, vilken härlig sommardag vi har haft här. Jag har känt mig glad och uppåt hela dagen.

//Lena

2010-05-15 @ 19:20:29
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Gissa att det kliar i fingrarna att sitta på hästryggen igen. Måste komma igång med ridningen igen....

Tävlade ganska mycket när man "yngre". Nu blir det nog mest så kallad promenadridning. Vetefåglarna om man vågar hoppa ett hinder igen...

Men jag ska ringa till KORK och anmäla mig till en grupp.

Tack för det härliga bilderna.

Akrobina, låter som det finns en hings som heter Akrobat någonstans i stamtavlan.

Du får hälsa och gratta ryttarinnan till en väl genomförd tävling. Ett riv får man vara nöjd med i sin andra start.

Hoppas du kommer med mera inlägg om henne.



Adam ser ut att kosa sig tycker jag. Men det såg kyligt ut. Vad är det för ridklubb? Jag tävlade för Vikbolandets Ryttareförening. Men som sagt, det är 20 år sen snart hihi.



Ha nu en alla tiders afton.

Här blir det stilla och lugnt.

Kramen på er.

Synnöve.

2010-05-15 @ 20:54:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: SOFFIE

va fina bildert,ha en bra söndag

2010-05-16 @ 01:32:36
URL: http://soffie69.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0