Liten förbättring

Är faktiskt inte riktigt lika sned idag, men i och för sig är det svårt bli snedare än jag varit.
Sen får man ont efteråt i övriga kroppen, ben, nacke, armar av all felbelstning..
Jag som inte pillrar i mig tabletter i onödan har fått ge med mig denna helgen, för att
överhuvudtaget klara mig. Tog det försiktigt och kunde sitta uppe en stund på kvällen igår.
Och Kristin blev firad och grattad. Kunde ju sträcka ut mig lite på soffan emellanåt.
Småprinsarna sitter ju inte kvar längre än de behöver...
25 åringen
Men lite familjesamvaro piggar alltid upp!



Farmor och prinsarna berättar vad som händer om barnen tramsar för mycket,
på förskolan.. då sätter sig farmor emellan.... Allvarliga miner!
Man måste ju ta lite innan man kan leka.. och äta lördagsgodis!
Efterätt
Eget sidebord
Vissa hade eget "tallriksbord", fniss. 2 månader kvar nu!

Magkoll
Andra fick göra en liten kontroll om det fanns mer plats i magen..



Och så ett par kort på tapetseringen som påbörjats
Idas Tv-rum
Tre av fyra väggar färdiga, sen ska det bara väljas golv också!
 
Morgondagen närmar sig... Mannen jobba igen
Dottern hemma, nöjd med sin Håkan Hellström konsert, imorgon väntar skolan.
Hemresa för Kristin, Tessan skjutsar. Själv får jag försöka få tag på sjukgymnast.

Ha en bra söndagskväll, och tack för all uppmuntran!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var gott att höra att du känner dig bättre. Önskar dig god tur till att få komma till någon sjukgymnast.

Ha en bra måndag/kramar

2010-11-21 @ 22:15:37
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Nilla

Aj, aj, aj, har du fått ryggskott! Inte att leka med, jag vet. Men det verkat gå åt rätt håll i alla fall. Och lite trevligheter har du orkat med, det var väl bra. Krya på dig.

2010-11-21 @ 23:10:41
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas du snart är bättre. Min rygg är heller inte bra...



Kram

2010-11-22 @ 11:22:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Skönt att det går åt bättringsvägen, även om det går långsamt! Måste vara så-å-å-å drygt för dej!? Hoppas du får tag i en sjukgymnast!! Förresten... Dottern fick nåt knas med sin rygg för ett par år sen när hon spelade fotboll, och då gav hennes lagledare oss ett nummer till en himla duktig chiropraktor i Växjö. En som inte bröt och slet eller så i kroppen, utan körde en mjuk men faktiskt MYCKET effektiv behandling. Hojta till om du är intresserad så ska jag se om jag kan hitta hans kort nånstans i gömmorna. Förutsatt att han fortfarande håller på vill säga, för det var ju som sagt ett tag sen. :-)

2010-11-22 @ 14:34:47
URL: http://annakk.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0