Några eftersläntare..

Eva
Upptäckte att jag missat några goa bilder.. Som sagt jag hade en del att välja på.
Men det gör väl inget om vi gottar oss lite till så här en måndag!
Och tack Znogge; som rättfärdigade vårt ystra tilltag;
-Så klart man ska slå klackarna i taket, när tillfälle erbjuds!!
Klackarna i taket!

Kommentarer överflödiga :P

Alla vi!
Om så bara på ett hörn finns här en skymt av oss ALLA!

Näst på tur att fylla är:
Nästa...
Mammarazzi her self!!!! Vem ska sköta kameran då?! ;)

Tätt följd av:
Ingmari
Vännen Ingmari!!
Men först ska det bli ett nytt år förstås!

Vaknade idag och kände mig alldeles utvilad, härlig känsla.
Vill hålla kvar den länge...


Kommentarer
Postat av: Znogge

Är det fest så är det ;-)

2010-09-27 @ 21:22:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne P

Det var en fest som heter duga! ;)

Kram

2010-09-27 @ 23:16:58
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Vilket underbart gäng ni verkar vara! Nya hyss ideligen! Härligt! Här händer sällan nå´t...

Kramen!

Ragnvi

2010-09-28 @ 10:04:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hej i stugan.

Så härligt med en rejäl 50 års fest. Jag blir 50 nästa år. Men den föregår nog i stillhet tror jag.



Hoppas din kropp är på bättringsvägen. Inget vidare att han ont så där. Jag vet, kämpar med min nacke och medföljande huvudvärk. Blir aldrig kvitt det.



Sitter och ler åt både Moltas och Adam. Vilka ungar du har runt i dig. Aldrig utan svar.

Eldar med ved ja hihi.

Eller som Moltas sa, att det är en kille för man ser han snopp hihi.

Tror kanske han har rätt. Vi får väl svaret om ett tag tänker jag.



Här är det höst nu. I morse fick maken skrapa is på frontrutan när han gav sig av på jobb.

2 plus ute.

Men nu skiner solen. Det är en vacker strålande dag, hög klar luft och man njuter. Borde klippa gräsmattan men ids inte. Jo jag är LAT.



Ska nog ta mig en sväng ut lite senare i alla fall.

Måste ta några höstbilder.



Nu får du sköta om dig, njuta av dagen och glöm för allt i världen inte att ha på den röda näsan.

Kramen farmor.

Synnöve.

2010-09-28 @ 12:34:31
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0