Logistikproblem

Nu har jag förvisso tagit helg, men har lite att styra med ändå.
Pappa får komma hem igen idag, det är ju positiva nyheter.
Hemresebil beställd13.30, och det funkar säkert;
-Men när kommer den?? Trekvarts resa hem om de kör raka spåret
Men se det vet man ju aldrig kan likväl vara andra lämningar,
och ta ytterligare två timmar...
Samtidigt ska mannen och jag på motsatt håll halv tre.
..och vi har nyckeln... Ja, jösses!!
Sönerna får vara stand by på sina jobb och ha nyckel.
-den som har lättast komma ifrån rycker ut när det behövs.

ångertomten
..och Tomten är i onåd hos "GammelTomten"
-Låt bli Tomteflickorna!!! Säger han!


Kommentarer
Postat av: gunsan

Tänk att det ska vara så mycket runt om hela tiden, varför kan man inte bara få vara glad??



Roligt att din pappa får komma hem o hoppas att det löser sig med hemfärd o nycklar;))



kramizzzzz

2011-12-15 @ 16:15:13
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Tina

Vad skönt att pappa är bättre och får komma hem :))

2011-12-15 @ 18:31:21
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att papsen får komma hem :-)

Gomorron

2011-12-16 @ 06:55:01

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0