Bästa sommaren

Måste nog säga att detta varit den bästa sommaren på flera år.
Förra sommaren bestod ju mest av sorg och oro för pappsen samt hans flytt.
Inte vågade jag då tro att jag skulle få ännu en sommar med honom!
Har t.o.m kunnat åka iväg och njuta av årets små semesterrundor på ett nytt sätt.
Mycket tack vare våra tre vuxna barn med fam som tar "ansvaret" när vi ger oss iväg.

Igårkväll blev det en snabbt planerad grillkväll med två av våra barn och deras resp/barn.
Vid frågan om de (läs Adam..) ville sova över i husbilen blev det ju ett snabbt och tydligt ja!!
Vilket innebar att båda föräldrarna kunde sällskapa oss med lite provning av olika Roséviner.
Tre olika för att vara exakt. Riktigt goda alla tre men vår gemensamma vinnare blev;

1. Rocky Creek Zinfandel
2. Arrow
3. Stony Cape

Nu håller vi på att ställa om om till nästa tur; Falkenberg Olofsbo camping
där vi ska hälsa på våra kompisar Claes och Karina, Ingela och Stefan några dagar.
Passar på denna helg när dottern och pojkvännen håller sig hemma hos hundarna.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt att du kunnat koppla av och njuta av denna sommar!

2011-07-23 @ 10:17:45
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0