Nytta och Nöje

Nöjd med starten på denna veckan. Är så skönt få lite gjort -men UTAN krav.
Av min lilla lista har jag snart avklarat alltihop och det är bara Tisdag!
Största bedriften gjorde jag idag, frostade av min "själavfrostande kyl/frys".
Kan väl lugnt säga att själva funktionen INTE fungerade längre. Mer is än mat.
Samtidigt gjorde jag den där utrensningen som har svårt bli av...

Igår fixade jag fönstrena i stora rum och kök!! Var mäkta trött på flugskiten!
Det känns ordentligt i kroppen idag, men så är det alltid. Bara att bita ihop!
Likadant där, vissa blommor bara får stå kvar fast de sett sina bästa dagar.
Nu kastade jag de som sedan länge gett upp, och BELÖNADE mig sedan med lite nytt
samtidigt har jag hunnit med vara privatchaufför till pappsen till VC och prover.

Det där med att belöna sig, gillar jag starkt ;)
Idag fuskade jag dock lite.. Tittade inom till Hult och fick lite goa kramar redan innan,
Extra belöningen var att Amenine nu börjat sträcka upp armarna att man ska ta henne.
Som inte det var nog gjorde jag ett par inköp också i den eminenta affären Svenssons
En Eva Salo karaff jag funderat på ett tag samt några glasunderlägg.


semesterfirande
Mindi gillar starkt när matte är hemma och sitter med bloggen =still

Och om ni undrar över sista siffran dvs Kolla in utemöbler, är det med klart... ;)
Ska bara bearbeta husse lite :P
Att vi ska köpa nytt är inte problemet utan det gäller själva utseendet,
Han är INTE så förtjust i rotting -men det är jag..
Skulle sitta som en smäck på framsidan av vårt hus!

Vad tycker ni?!
Rottinggrupp


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Ursnygga möbler om du frågar mej! Du får bearbeta mannen så ni får snyggt på framsidan... ;)

Sv. visst är det kul! Vi var alla med om samma träffar men vi har olika vinklar på det hela!!! Men kul har vi haft! Med råge!! :D

kram

2011-07-05 @ 21:53:35
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: soffie

å va snyggt ni har det å härligt att ha en sån bra start på veckan hoppas den fortsäter så,här är vi soltörstiga bara hoppas den vill visa sig snart,

kram

2011-07-05 @ 22:56:16
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Tinezza

Oj vad du jobbat på bra :)

Skicka över lite energi tack !!

2011-07-05 @ 23:26:17
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Znogge

Mycket snygga möbler. Vi har i teak och det gillar jag också.



Ha en härlig onsdag!

2011-07-06 @ 09:27:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Mycket snygga möbler. Vi har i teak och det gillar jag också.



Ha en härlig onsdag!

2011-07-06 @ 09:28:50
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0