Hallen....

För er som undrar vad hände med hallen vi skulle tapetsera.
Den är på gång, större delen klar faktiskt.
MEN så många hörn, inte en våd som sätts upp rakt av.
Hallen hos oss har alltid varit ett "problembarn",
Fast vi har ett så stort hus är hallen trång.

Inte mycket att ändra heller, ena sidan går mot köket.
Ena kortsidan upp mot trappan till övervåning, den andra ut.
Sen är det toaletten på fjärde sidan (ej så stor)
MITT i finns en liten garderob med värme (bra torkskåp)-
och hela proppskåpet/elen så inte bara att flytta...

Men har vi klarat det med 3 tonåringar ska det ju gå nu med!

Före:
Gamla hallen
Efter:
Nytapetserat

Och om bilderna är lite sneda, kan jag tala om att det var inte helt lätt
få med så mycket som möjligt, med alla vinklar och vrår..
Med svarta tavellister och lite annat (ommålad byrå) blir det bra.
Ser fram emot själva "stylingen" DEN är MIN!!!

Kommer en efter stylingbild också så småningom...

På tal om lite "styling":
Toa nere
Nystylad toa nere, efter Åhlens-besök.....
Aqua/bruna toner blev det denna gång!

Lite musik till Fredagsstädningen kanske...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättetjusigt! Du är så jättebra på styling!

Jag har tyvärr fortfarande feber men ska försöka köra lastbilen till Nordby imorgon men låta de andra göra det jobbiga, tror jag.

Kramisar

2011-11-18 @ 10:45:53
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Grovgörat när det gäller renoveringar och så där, får mer än gärna någon annan göra - jag tycker inte det börjar bli kul förrän det kommer till att välja tapeter, golv och färg. Sen när det är dags för stylingen brukar dessvärre pengarna vara slut... :-I Fast när det gäller vårt kök stannade projektet upp redan vid halvtid eller nåt sånt, och det är hiskeligt trögstartat igen vad det verkar! <:-) Senast i middags så funderade jag på om vi kanske skulle försöka få upp åtminstone taklistbitarna som fattas innan jul...



Fräsig tapet ni har valt!!! :-D

2011-11-18 @ 15:17:46
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj, oj vad det blev fint i hallen. Kul att göra om hemma, förnya sig lite då o då.

Önskar dig en bra helg/kram

2011-11-18 @ 19:47:25
URL: http://torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0