Lördagsnöje

Igår var vi en runda hos mannens bror och svägerska.
Mannen provkörde en åkgräsklippare, som av en händelse väntade ny ägare.
Har man som vi 2000 kvadratmeter gräsyta borde det väl vara berättigat,
att byta upp sig till sittande/åkande ... Vi blir inte yngre precis.. 

Vi  såg även till gravarna, tände lykta och la dit ett mosshjärta
 På mina svärföräldrars samt även min mammas grav På hemvägen.

Hann inte mer än börja på inlägget förrän mannen tyckte vi skulle
åka till A6 igen, denna gång för att inhandla nya tapeter till hallen nere.
Jönköping två helger i rad hör INTE till vanligheten precis.

Börjar känna igen "tecknena" -när mannen har mycket i huvudet på jobb,
behöver han "rensa" på helgen gärna med fysiskt arbete.
Vad passar väl bättre till en fd snickare/husbyggare?!
Och INTE mig emot ingen är nöjdare än jag ;) Ny hall till Jul!!
gamla tapeten

Har ingen stor hall och dessutom bröstpanel så endast 4 rullar.
Däremot är det "knöligt" många vinklar och vrår, så lär ta lite tid ändå.
Själva valet gick lätt som en plätt, fastnade som vanligt för samma.
En läcker tapet i vitt med grå/svarta hus-siluetter.
Nya tapeten


Kommentarer
Postat av: Tinezza

Den tapeten blir riktig snygg mot panelen :)

2011-11-05 @ 19:21:03
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Lena

Du har gjort om din blogg..snyggt.

Ha en bra helg!

//Lena

2011-11-05 @ 22:24:10
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilken underbar tapet..kommer bli ursnyggt=)



Så är det för oss också, vi faller för samma saker..väldigt bra, spar tid!



Ha en fin söndag..kramen

2011-11-06 @ 12:06:34
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0