En kvällstur till stan

Ska vi åka in till stan en runda?!
Föreslog mannen när han kom hem vid 16.30 idag.
Trodde nog han skojade först, men såg ju att "gå bort kläderna" åkte på.
-Ska du med får du snatta på, deklarerade mannen.
Och en snopen jag fick fart må ni tro!!
Här gällde det ju att hänga på, hur ofta händer detta?!

Mannen hade sett ett reklamblad med en bra billig kopaktkamera.
Tycker väl inte han får chansen att få tillgång till "min" kan tänka.
Själv gjorde jag två investeringar 800 resp 1000kr
(jag är snabb jag Znogge :P ingen beslutsångest här inte)
Det första var en ny hårfön -man kan ju inte ha en som spökar,
och själv bestämmer om den ska på eller av..
hårfön

Den något dyrare är något jag ALDRIG trodde jag skulle köpa igen..
MEN kanske mår man mår lite bättre att bara ha dem?!
Får se om de kommer till någon nytta, eller blir en prydnad...
Ska låta det gå en månad och känna mig för lite försiktigt.
Vad det är?! Det kan ni ta och fundera på
-Berättar när jag bestämt mig om det är en felsatsning eller ej!


Det finns fler saker som kanske ska "dammas av" igen..

Tilda och Tekla var är ni?!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag undrar om inte Tilda och Teckla har varit sta och "lyft" sig lite!? Eller är de uppspacklade för att de ska på fint kalas!

2011-10-27 @ 23:31:29
Postat av: Znogge

En fön hade jag köpt på studs jag med. Men en väska är en heeeeelt annan sak :D



Ha en fin fredag!

2011-10-28 @ 06:56:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Det var då värst vad du ska hålla oss på sträckbänken! :-D Men vi kan väl iallafall få veta om mannen fick nån chans att handla den där kameran!?

2011-10-28 @ 12:01:14
URL: http://annakk.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0