Rensa huvudet

Äntligen har det blivit lite "mjukare" i luften igen.
Tog en skogspromenad när jag kom hem, det var välbehövligt.
Det har varit en "inbokad dag" med varierande saker att "bocka av"..
Som lite belöning för uträttade saker har jag ikväll frissatid.
Det ska bli SÅ skönt!!
skogsvy
I skogen bland alla dofter, ljud och ljus
hämtar jag gärna kraft..
skogsväg
solens strålar letar sig in mellan träden.

diken
Mycket att utforska tycker Troja som har fullt upp,
hoppar över (och i) diken, hämtar pinnar, luktar sig fram.
matte, kommer du?
Emellanåt tycker hon nog matte är lite väl slö...

glömda ting
Men har ju mina funderingar, behöver tystnaden jag har inte bråttom...
Undrar hur denna zinkbalja hamnat här.. i min skog..
Mig vetligen har inte vi ägt någon sådan?!
Tror jag ska ta hem den och plantera i den, den är i hyfsat skick.
men vet att jag tänkt så innan... än står den kvar..


Kommentarer
Postat av: AprilSus

Inser att det var ett tag sedan jag besökte din blogg, men nu har jag läst ikapp mig någorlunda, tror jag? Blir väldigt glad att läsa att Troja mår bättre igen och att hon fått komma hem till er.



Du tycks ju haft fullt upp med både trevligheter och nödvändigheter, så jag kan förstå att lugna promenader i skogen är rena terapi tiden och säkert välbehövligt både för dig och Troja. Nu får vi bara hoppas att vi har sett det sista av snön på väldigt länge och nu får gärna solen och värmen ta över på heltid.



Massor av kramisar till dig och nospussar till din Troja.♥♥♥

2012-04-12 @ 17:17:34
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Znogge

Ta den innan den rostar sönder helt! Den verkar ha stått där ett tag...



Kram

2012-04-12 @ 18:47:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Åhh va skönt att gå i skogen , längesen jag gjorde nu. Förra stället vi bodde på det var precis i närheten av skogen, där älskade jag att gå efter jobbet. Göra som Troja strosa, njuta och lukta=)



Klart du ska ta hem baljan den blir jättefin att ha blommor i!

Kram kram

2012-04-13 @ 07:04:02
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Naturen är en fantastisk tillgång när man behöver dra sej undan eller bara koppla av lite grann. :-)



Blir så glad varje gång Troja dyker upp på bild nu, och ser så här pigg och jättefin ut!!



Och zinkbaljan... Den blir jättebra att odla i, så ta med dej den hem nästa gång - innan nån annan kommer och snor den! :-D

2012-04-13 @ 08:55:49
URL: http://annakk.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0