Födelsedagsfirande!

Kunde ju inte skriva så mycket igår, men visst fanns det planer..
Att "nolla" kan ju inte gå obemärkt förbi!
Svärdottern och jag slog ihop våra kloka huvuden på eftermiddagen,
-kunde ju inte bli annat än bra!
Vi valde ett lugnt skönt ställe vid en sjö, ca 7 mil bort.
Samma ställe vi åt så gott på möhippan för tre år sedan.
 
 
 
Deras specialité av olika plankor är gudomliga!
 
 
När den "vita Teguanen" rullade in vid Värdshuset,
satt "far" och jag redan uppe i backen och gottade oss i solens sken
.
Såg allt hur sonen sneglade bort mot oss så snart han hoppat ut.
Det visade sig att det var vår bil (trots att vi parkerade bakom en större)
som fångat hans intresse... oss missade han, fniss.
Men det gjorde inte Adam; -farmor och farfar vad gör NI här?!
En riktigt fin kväll med underbar mat fick vi.
Satt ute på terassen, pratade och njöt av värmen och utsikten.
Sämre utsikt kan man ha framför ögonen när man äter..
 
Samtidigt passade vi på fira två bröllopsdagar ett par dagar i förväg,
32 respektive 3 år!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ser ut att vara ett väldigt trevligt ställe att äta på!

2012-08-14 @ 21:49:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Margaretha

Haha....jasså du e trött på min huggis !!! Hihi... Det e mycket mysigare med fasaner....fast dom har demolerat min svarta vinbärsbuske totalt..... Inga bär o knappt några blad kvar.... Men skit samma....dom e så söta så jag får väl gå till affären o köpa mig en burk gelé.... :-)
En sån underbar kväll ni hade ....perfekt på alla vis förstår jag !!
Kram på dig
Margaretha

2012-08-15 @ 18:33:00
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Fenixmona

Ja, du ser barnen har ögonen med sig...hehehe...Förstår att ni fick trevligt och utsikten var ju helt underbar! Kramiz

2012-08-16 @ 05:15:45
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0