Fredags-MYS

Kände mig lite ensam där en stund igår, men det blev snabbt omvänt..
Fick en hel dag/kväll med lilla Alma och storebror Adam.
Blev inringd av sonen för att ta hand om godingarna när de var iväg,
 så stackars mamman kunde vila och kurera sin migrän.
 
Vem kan motstå dessa goa leénden?! Inte farmor iallafall.
 
 
Snart 2 månader gammal, och full av energi!
Så annurlunda mot brorsan som mest åt och sov....
Detta är en bestämd dam som vet vad hon vill
-och MAT vill hon ha OFTA!!
Vad i sjutton ska man med den otäcka plastiga saken (nappen)  till,
när mammas goda bröst finns?!
(och där kan ju då inte farmor hjälpa till...)
 
Men bära, gosa och underhålla små gryn är hon bra på.
Det tyckte Adam med, som efter fått lite lunch
utnämde farmor till den "bästa farmorn i VÄRLDEN!"
Rent av så jag växte ytterligare ett par cm...
 
 
 
Hmmm förhoppningsvis på längden och inte bredden...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!

Hoppas du har ett härligt lördagsmys också nu då!? Getingsticket till trots... <:-)

Ska ni sen ut och åka husbil norröver i sommar (eller någon annan gång,) så har jag lite tips på fina ställplatser att dela med mej av! :-)

Ha det fint!!!

2012-07-07 @ 17:09:41
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Ninni

Nää men åhh vilken goding, bara två månader och med så=)
Lite lik storebror tror jag minsann!!

Nää inte växer du på bredden du är ju så smal&fin!

Kram kram

2012-07-08 @ 09:54:08
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Lena

Vilken härlig liten unge!
//Lena

2012-07-08 @ 15:52:51
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0