Manicker och mojänger

Är ni intresserade av gamla saker, leksaker, mopeder, cyklar,
radioapparater, manicker och mojänger?!
Saker som man knappt trodde fanns....
Då har ni kommit till rätt ställe!!
 
Psst... följ med mig på en tur hos min svåger (mannens storebror) Lennart
 
Just idag, just nu blir det guidad tur!
 
Dörrarna öppnas exakt.. hmmm, 17 minuter över ETT!
 
 
 
 
 
 
Cyklar, mopeder och gamla motorcyklar .. 
 
På Balders jobbade min svärfar i unga år, det gör ju cykeln extra värdefull 
 
 
Leksaker från förr i massor;
 
 
Här kan man gå i timmar... alltid hittar man något nytt!
 
 
 
 
Att det sen oftast finns en hel historia bakom, gör det än mer intressant.
Tyvärr är det inget jag kan återge, ni får nöja er med bilderna!
 
Kände att detta fick bli ett helt eget inlägg,
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Så helt underbart att ha så många roliga rariteter och minnessaker som man sparat och samlat genom åren. En sann nostalgitripp :)

2012-07-09 @ 17:45:40
URL: http://tinezza.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0