Semesterkänslan..

har lite svårt att innfinna sig iår. Det måste ändras på!!
Mycket beror väl på att jag inte är pigg och allt som följer med det.
Sen är ju givetvis vädret en bidragande orsak.
Efter några fina soliga dagar är åter molnen på plats.
 
MEN om några timmar tar även mannen (och sönerna) semester,
Semester-jobbfest för dem i eftermiddag och ikväll,
SÅ imorgon ska vi allt fira in den riktiga semestern!l
Fyra gemensamma veckor följer, med lite lagom inplanerat;
Nästa vecka drar vi mot Falkenberg igen,
Där väntar vännerna, Glommenfestivalen, Falkenbergsrevyn
för att sedan avslutas med Winnerbäck i Halmstad den 14:e.
 
 
Denna gång stannar hunden hemma, ungdomarna som bor hemma,
i sommar ser efter hus och djur, det känns tryggt.
Alltid lite svårt annars komma iväg, men vi brukar få hjälp av barnen.
 
 
Större delen av semestern tillbringar vi annars på hemmaplan,
kan inte bo bättre på sommaren!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har fått semesterkänsla absolut, jag njuter för fullt av härliga varma dagar...ÄNTLIGEN!

Idag är det visserligen lite moln, men fortfarande varmt.
Nästa vecka drar vi norröver, hoppas hoppas det inte är kallt där!

Det strular lite med blogg.se, det var nån mer som hade problem med att kommentera hos mig. jag hade problem i början av veckan hos flera=(

ha det gott, kram kram

Svar: Varmt och lite klibbigt men ingen sol är läget här...
farmor

2012-07-06 @ 10:13:23
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Fröken Hulda

Är det ert hus på bilden håller jag med om att du inte kan bo bättre. Även om jag bor i lägenhet så går inte min utsikt av för hackor och stan är en riktig semesterort som jag trivs också bäst hemma

Svar: Jadå, det är vår gård! Bara havet som saknas då ;)
farmor

2012-07-06 @ 12:03:10
URL: http://frokenhuldastankar.blogspot.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0