Grattis Adam 5 år!!

Hipp, hipp Hurra,

till våran storkille Adam idá!!!!

5 åringar

Firade spjuvern gjorde vi igår,
far och morföräldrar, kusiner, moster, morbror och farbröder med resp.
Faster och Filip som är i NewYork får fira när de kommer hem.
Kan tänka mig de hittar något fint till femåringen där!

födelsedagsfirande

Nu är jag 5 år som Moltas, OCH storebror
-det är viktigt det!!

Alma
Lillasyster Alma brydde sig inte nämnvärt om uppståndelsen,
klart nöjd med många frivilliga famnar.
Ler redan, när man pratar med henne men lyckades inte få det på bild.
Väntar tålmodigt på foton som sonen tog.

Amenine
Men desto mer roade sig denna partyprinsessa,
såhär trött blir man när man ska hålla storkillars tempo.
SÅ söt i sin nya tröja och mössa som hennes mormor stickat!
Det kan jag sakna, stickeriet jag fick sluta med när värken kom.
Så många tröjor jag annars stickat genom åren,
 till både stora och små. Tur det finns en stickande MORMOR!

farmor

Farmor själv tar nu farväl av sin semester för denna gång,
hoppas solen och värmen kommer till vecka 27!!

Trackback
RSS 2.0