Inte mycket hopp

för varje dag som går minskar hoppet för Troja,
njurarna verkar inte återhämta sig utan blir förr sämre.
Både blod och njurar har renats flera gånger.
Men Borrelia är en "lurig" hund sjukdom ofta är det för sent,
när väl symptomen kommer.. 

Om vi vill får hon komma hem över helgen,
men jag vet inte om jag klarar det, med vetskapen att loppet är kört.
Inser att det svåra beslutet är vårt efter morgonens provsvar.
Just nu känns livet lite väl orättvist,
sorgen efter min pappa räcker mer än väl....
första buketten
Någonstans får man kraft, för min del handlar det om fysisk aktivitet.
Började dagen med en rask promenad/lätt joggingtur,
-det senare något jag inte gjort på tre-fyra år.
Vet att jag egentligen inte ska men nu var det ett måste.
Sen fick jag kärt besök, så även psyket blev lite tillfredställt..

lillsnurpa sjunger
Lillprinsessan som dagen till ära ropade "Mamo" på sin farmor!!!
allt medans mamman gjorde ett "fyspass" uppe i vårt äppelträd..

trädkrypare


Kommentarer
Postat av: Lotta O

Önskar så att jag kunde komma på något trösterikt till dig, men nej, det har bara blivit orättvist mycket för er nu. Gott att ni har barn och barnbarn nära. Sköt om dig/er<3

2012-03-28 @ 16:12:20
Postat av: Tina

Ibland blir ingenting som man tror och vill. Allt vänds upp och ned. Du gör rätt i att hitta ditt sätt, att ta kraften från det som du känner för, för stunden. Som tur är så finns dom små guldkornen och speciellt tänker jag på våra barnbarn som lyser upp vår tillvarao. KRAM !!!!

2012-03-28 @ 16:25:36
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Stattinskan

Usch ... ja, du har verkligen haft mer än nog. Jag tror dock att jag hade tagit hem hunden (om jag fått smärtstillande att ge) Jag lämnade min näst sista hund på djursjukhuset och det kändes som jag övergav henne. Min sista hund var jag med in i döden tillsammans med veterinär. Svåra beslut ...

Kram

2012-03-28 @ 19:33:56
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: Maria

Livet är inte alltid så lätt det är upp o ner ibland.

Tur du fick besök av trollungen lite mys å pys.

Ja det är härligt nu när naturen vaknar till liv.

Önskar dig en fin dag/kramziar

2012-03-29 @ 00:17:06
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: marie

Livet är både glädje och sorg...tur man har alla glädjestunder mitt i allt trisst. Underbar litet barnbarn du har, förstår hon skänker mycket glädje!

Hoppas det går bra med eran hund. Tänker på er och skickar massa styrkekramar.



Vilket underbart kort med visippor! Superfint!

Var rädd om dej! KRAM

2012-03-29 @ 10:19:22
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: kristin

mer tungt mitt i det redan tunga... synd att troja skulle råka ut för denna sjukdom :( samla kraft från allt du/ni kan! Kram!

2012-03-29 @ 15:21:37
Postat av: Znogge

Men nu är hon hemma och jag hoppas det ska gå bra!



Kram

2012-03-30 @ 06:47:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Åhh nej=(



Härliga barnbarn, skönt när dom kan lätta upp tillvaron lite grann.



Skickar dig en stooooor styrkekram

2012-03-30 @ 09:52:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Men oj så mycket sorligt som händers kring dej nu.

Borrelia, är det den där fästingburna sjukdomen?

Här har vi knappt några fästingar men jag tycker att de är de värsta och mest onödiga djur som finns i naturen.

Jag sänder dej massor med styrkekramar.

2012-03-30 @ 13:02:41
URL: http://Www.susannep.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0