Första julklapparna köpta!!

Ligger ovanligt bra till på den fronten iår, fniss.
Har ju en dotter som fyller den 7:e så brukar oftast inte börja förrän då.
Nu köper vi inte många, bara till barnbarn, och en" lottad paket"
Dottern vill fortfarande ha någon -för rättvisansskull..
Sönerna fick ju tills de skaffade familj rätt ska vara rätt!
Vi själva har redan köpt våra (fotöljerna)
 
-och lite extra fint blev det på Ikea idag, en ny taklampa och en
julinpirerad historia..
 
 
Tjyvstartat lite med Jul i mitt hus
 
En BRA helg!! Hyfsat värkfri i "svansen" helt bra är det sällan.
 
En sak till; Idag har mannen och jag TRÄFFDAG!
Efter en bio i stan följde han med mig hem,
Kvällarna blev fler och fler och tidpunkten för hemresan senare och senare,
tills mamma tyckte att "vore det inte bättre om han sov över.."
Såklart sa ingen av oss nej till det, och så gick det som det gick..
Åren har gått, närmare bestämt 34 år..
Inte illa pinkat tycker jag!!
 
 
Något annat som inte heller var "illa pinkat" (lokalt uttryck?..)
Var lilla Teijla (och svärdottern) som lyckades bra på utställningen idag,
Knep ett BIR unghundar 6-9 månader och 7:a totalt av valpar 6-9 mån!
Hipp hipp hurra
 

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Sv: Ja, jag gläds verkligen med dig och andra! Var glad och stolt för era 34 år och jag håller tummarna för minst lika många fina år till för er del!
Inte illa pinkat alls! ;)
Var rädda om varandra! ♥
Kram från mig till dig!

2012-11-25 @ 18:25:09
URL: http://afrodite.blogg.se
Postat av: Gardenhouse

Vad mysigt du börjat pynta och redan slagit in julisarna...jag har börjat köpa dom men inte hunnit längre.
Grattis till dig och mannen, härligt många år tillsammans!!!
Och vad duktig hundungdomen är =)
Söndags kram Sussi

2012-11-25 @ 19:46:30
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Znogge

Grattis till snyggingen och era år tillsammans!

Kram

2012-11-25 @ 20:34:01
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Fiiint som alltid! Du är verkligen en fena på att få té át!
Grattis till er bägge! Vinnare är ni bägge två!

Kramisar Sus

2012-11-25 @ 20:39:03
Postat av: AnnaKK

Här fanns det minsann mycket att gratulera till, det ena bättre än det andra! Härligt!!! :-D

Igårkväll satte jag mej faktiskt ner en stund med papper och penna och listade upp lite vad som bör fixas i veckan - så det kan bli lite adventsstämning till helgen. :-) Dottern och jag var på IKEA (i Älmhult) i lördags och inhandlade bla några gigantiska adventsljus, och första problemet som har uppstått nu är att jag inte har någon lämplig "stake" till dem! Kräver väl snarare ett stort fat eller en bricka... Måste införskaffas! Och så har jag tänkt pynta till verandan lite, men det behöver storstädas där först. Inte så kul - men jag får väl tänka på hur fint det (förhoppningsvis!) ska bli där sen... :-)

2012-11-26 @ 07:48:04
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: camilla

Underbar historia. 34 år...wow!
Till helgen ska jag ställa fram stakarna.
Kram!

2012-11-26 @ 08:23:27
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Grattis till er båda!

2012-11-27 @ 01:28:11
URL: http://mormormu.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0