Återhämtningsdag

Det blev en ledig Fredag, vilken tur för mig (-eller min kropp..)
Två utbildningsdagar i rad på "skolbänken" känns ju lite,
och längre dagar blev det. Man är inte van att sitta...
skönt när det funkar "kvitta direkt" -det var nog mer tur än skicklighet.
 
De där It-utbildningsdagarna är alltid lika inspirerande,
Det handlar om praktiskt arbete, hur vi kan använda våra cleverboards.
Denna gången fick vi så att säga "tillverka material" (sagor) i Lynx.
Min grupp valde göra en "modern" form av flanosaga om en liten dinosaur.
Allt de vi gjorde samlades ihop på en cd vi fick med hem, så 6-7
olika lektioner som ska bli spännande att testa!
 
 
Kan väl säga så att detta skrevs INNAN folk började ringa efter mig.
Det slutade med att frukosten avverkades snabbt,
Därefter tog jag min lilla pysselkorg med smyckesmaterial,
och "räddade" en föredetta kollega i nöd..
 
Ett armband och ett halsband tillverkades på plats till barnens förtjusning.
Sen blev jag bjuden på god kaka hos Moltas som sonen bakat
Vilken tur man har, innan dess lite snabbträff hos Adam och Alma
och fick med Adam till kusinen. Logistik som alltid!

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vad skönt med lite extra ledighet. :)
Ha en skön och trevlig helg.
Kramis!

2012-09-21 @ 11:08:28
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0