En släng av magsjuka...

hade jag ju helst undsluppit, men nu är det gjort!
Var av den snabbt övergående sorten, eller om jag är imun
efter att ofta vara utsatt vad vet jag.
 
Nåväl igår var jag väl inte så mycket att hänga i julgranen..
Sängen var bäst och emellan varven min lilla bärbara värd guld.. 
En dyr Liten bäställning orkade jag iallafall få iväg av
bara farten med nya armbandstillbehör.
 
Tro det eller ej, i eftermiddags när jag hämtade posten,
VAD låg redan i lådan?!
Jojomensan, min stora lilla påse med allsjöns skojsigheter.
 
 
 
Ni vet väl var ni hittar mina alster?!
Om inte klicka på bilden nedan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina armband du gör, riktigt fina.
Fina var också bilderna från bröllopet ni var på ser ut som en lyckad dag.
Ha de fint/kramen

2012-09-05 @ 21:49:09
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Ninni

Magsjuka den här tiden på året..blääää.

Fina grejer du gör=) ha det gott, kramen

2012-09-06 @ 21:54:38
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: AnnaKK

Ja, det är väl tur att man nångång fortfarande kan bli positivt överraskad av att postgången faktiskt fungerar!? :-) Verkar vara ett perfekt pyssel när man inte känner sej helt hundra. Det är verkligen fina armband du gör, och hade jag varit en "armbandsmänniska" vet jag precis vilket jag hade köpt av dej; Det som ser ut som en livrem, och som man virar två varv kring handleden! Men jag har redan ett antal armband som jag inte använder, så det är nog ingen idé att skaffa mej ännu fler... <:-)

Hoppas magsjukan är helt övergången nu, så du kan njuta helg igen!? :-)

2012-09-07 @ 07:38:34
URL: http://annakk.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0