Idag regnar det!

Kom då på att det var väldigt längesen det gjorde det,
nu ska väl våren på en skjuts ändå och snön försvinna helt.
SEN hade jag ju gärna sett lite sol, speciellt imorgon.
Då är det dags för mig och ett antal damer i varierande åldrar,
träffas nere i Lanskrona hos väninnans ena kusin.
Premiärtur med husbilen blir det på samma gång.
Har en trygg privatchaufför med mig, själv är jag lite för feg.
Ni kan ju tänka er vad det ska babblas och fnissas.
 
Har haft ledig fredag, men jobbat på rätt bra på hemmaplan.
Bakat både morotskaka, surdegslimpor och lunchpizza.
Dessutom en snabbtitt i "Hult" -äggen var slut..
Förenade nytta med nöje med andra ord!
 
Igår hämtade jag mina nya glasögon, det känns bra hittills.
Bara plånboken som fick sig ett djupt hål..
Men om jag trivs med dessa lika länge som de jag haft nu,
är det faktiskt ganska ok.
 
Hur går det med tävlingen förresten?!
Kommer påminna lite nu och då tills tiden går ut.
Ni som svarat, era kommentarer håller jag på bara så ni vet.
Och som sagt även ni som inte bloggar kan vara med,
bara att det kan vara lite knepigare,
Då får ni ha lite koll i sidmarginalen under mina bloggvänner,
eller bland mina kommentarer där det ofta undertecknas,
med namnet jag är ute efter..
 
 
12 bloggvänner var det alltså....

Kommentarer
Postat av: moi

Hoppas vädret bättrar sig så att ni det toppen i Landskrona!

2013-04-12 @ 17:20:34
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Decdia

Tävlingen var otroligt rolig! Jag kan inte lösa korsord eller suduko men ordflätor kan jag!
Eller... jag ska kanske inte vara så kaxig, tänk om jag har fel! ;)
Snön är helt borta från min trådgård så nu godkänner jag att våren är på G. Haha!

2013-04-12 @ 20:39:09
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Herr Nilssons Fru

De ska ju blir varmt o gott nu efter regnet så jag tror Ni får de toppen både med väder o annat:)

Kramiz

2013-04-12 @ 22:57:23
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0