Vardag igen..

Tänk i år var det inga som helst bekymmer med att börja jobba.
Allihopa säger vi samma sak;
Efter denna sommar är vi mer än nöjda, utvilade, solbrända och glada.
 
Vår sista helg i Vadstena blev kanon,
 
 
Inte ens när himlen öppnade sig och åskan ljöd, blev vi bekymrade.
Hade ju bara en minut att gå från husbilen in till slottet.
 
Lagom till Lundell drog igång slutade det,
-och rent musikmässigt gjorde han nog en av sina bästa spelningar.
(allt enligt mannen som varit på de flesta)
En glad och skämtsam Lundell som spelade det folket ville höra
Till och med sin "Öppna landskap"
som han annars brukar vägra spela på konserterna.
 

Mysfaktorn var det väl något sämre med.......
och picnicfilten kunde man glömma
-alla hade fullt upp att dansa till musiken istället!
En klart mindre intimare spelning än vi är vana vid,
kanske gjorde det sitt till att helheten blev så bra.
Blandade åldrar från 20 och uppåt,
kul att se SÅ många ungdomar som gillar denna musik.
 
 Nöjda, glada och uppspelta tog vi sen genvägen tillbaka över bron
och kröp ner i sängen.
 
Vilken SOMMAR!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Underbart & härligt mé "Öppna landskap" :)
Riktigt vackra foton/Kramar Annmi

2013-08-06 @ 16:31:38
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Znogge

Ulf Lundell är min absoluta favorit på alla vis. På ett sätt kan jag förstå att han inte vill sjunga den varje konsert för han har gjort så otroligt mycket annat. Men visst är den fin!

2013-08-06 @ 20:34:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Härligt att ni blev nöjda..jag gillade honom inte när vi lyssnade på honom på PIP..smaken är som baken =)

Nu var han väldigt hes i Karlstad så jag tyckte det lät lite illa!

Jag längtar inte ett dugg till att börja jobba..men det blir nog bra bara jag är där !!
Kramen

2013-08-07 @ 10:44:50
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: "LillaSyster"

Aaaah spelningen var inne på borggården? Då var det lite halvtrångt kan jag tro. Det skulle nog Gustav Vasa ha gillat att veta att det skulle bli stora spelningar på hans residens. Njuter här av sista veckans ledighet! Kram

2013-08-07 @ 19:05:09
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: soffie

min moster sa att det regnade så kraftigt då Uffe var i vadstena att massor av hennes blommor blev förstörda...tur att det slutade då konserten började. ååå vadstena jag älskar den staden, å sommaren älskar jag med :)

2013-08-07 @ 21:17:32
URL: http://soffie69.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0