Hektisk kväll..

Hur mycket kan man hinna med på en kväll?!
Hade nästan kunnat ställa upp i en tävling i detta tema igår..
 
Dottern och pojkvännen hämtades kl 18 i Värnamo,
därtill följde storhandling inför lördagens (idag) födelsekalas.
Hade inte varit några större problem men dottern önskade Rachlette,
och potatisgratäng på kvällen.. Ingen snabbmat precis.
Så det blev snabba ryck när vi kom hem vid halv åtta..
Jäklar så effektivt,,,
Glömde visst säga att det bakades bröd också, fniss.
Dottern önskade sig surdegslimpa med gojibär till frukost.
Visst har hon en snäll mamma?!
Men då ska tillläggas att vi hjälptes åt förstås!
 
..och så skulle köttet tills idag brynas och läggas i marinad..
 
Vad som hände sen?!
Jag somnade som en stock förstås!!
 
Nu blir det förberedelser inför kvällen,
i vanliga fall vill jag har tid på mig INTE som igår.
 
Ha en bra Lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullt upp som vanligt! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!

2013-02-23 @ 13:06:20
Postat av: Znogge

Sa Znogge....

2013-02-23 @ 13:06:36
Postat av: Maria

Ja det får jag säga var effektivt arbete, såg gott ut.
Önskar er en fin dag å kväll/kramen

2013-02-23 @ 13:22:56
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: moi

Snälla döttrar har snälla mammor!
Jag blev alldeles matt av ditt tempo.
Det var inga dåliga grejor du har hunnit med.
Köttet ser fantastiskt smaskigt ut och brödet kände jag lukten av ända hit!

Svar: har svårt för en mellanväxel.. antingen är det full gas eller ingen gas alls.. ;P
Men får ju alltid sota för det efteråt.
farmor

2013-02-23 @ 20:23:01
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Tina

Du har också fullt upp ser jag :)

2013-02-23 @ 21:31:10
URL: http://tinezza.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0