Ipad baklänges och framlänges....

...-och jag är inte "köpt" av märket Ipad om ni trodde det.
Skulle väl egentligen skriva surfplatta, fast i mitt fall är det just Ipad.
 
 
Här har det jobbats hela veckan.
Nu måste jag ju hänga på och ta till vara det jag lärde mig,
och det var inte lite ska jag säga..
Sen hänger det ju på mig att få med mig "de andra"

 Började med ett par frivilliga försökskaniner;

 
 
Inga problem skulle jag väl säga, fniss. Med varken stora eller små.
 
Är det inte viktigare att lära sig mer praktiska saker eller så, kan ni tycka..
Dont worry, hon kan det med! ALLDELES själv utom dragkedjan.
 
 
Är man TVÅ hela år vill man INTE ha hjälp....
Att sen skon/stöveln kan hamna på fel fot någon gång är en annan sak.
T.om kardborrbandet drar hon åt.
Hon är duktig farmors storprinsessa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Duktig tjej som klarar allt det där själv=)

Har du varit på I-pad utbildning?? Ha en fin dag, kramen

Svar: japp, hur intressant som helst ideérna bara bubblar i huvudet! ...ska bara få igång dem ockso och få trådlöst i huset.. har min egen så länge kan ju inte vänta..
farmor

2013-02-13 @ 09:41:26
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: kristin

:) kan själv.. har fått testa på det på förra praktiken. de 2-3åriga barnen kunde/ville själva medan de lite äldre gärna ville ha hjälp, hm... :)

2013-02-13 @ 14:40:27
Postat av: Maria

Ja tänk vad dom små lär sig fort, jag ser när Leo håller på med telefonen, de går som en dans. Det där långpanne brödet skall jag testa, ser gott ut, tack för receptet.
Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag/kramen

2013-02-13 @ 20:28:18
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Lolla

Hej på dig, ojoj vilken härlig blogg du har så roligt att läsa dina inlägg och kolla på dina foton eftersom vi är såååå lika :)
Fina gardiner du köpt och små fina saker i turkost som är så härlig färg.
Ipaden är min bästa bästa vän och tack vare dig köpte jag ju den!
Lilla Wilton spelar för fult och bygger pussel och donar med den.
Har ni surfplattor eller IPad på er förskola?
Kram lolla

2013-02-13 @ 21:11:21
URL: http://www.lollashus.blogg.se
Postat av: Znogge

Den enkla sanningen är att på vissa plan är vi redan omsprungna av barnen... Inte helt bra så vi måste hänga på. Borde ligga steget före.

2013-02-14 @ 06:51:34
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0